درون آینه ی روبرو چه میبینی؟؟گاهی مسلط ترین افراد به زبانهای مختلف،و فصیح و بلیغترین آدمها،از گفتن ِ بعضی حرف ها ،عاجز میشوند.بنظر میاد اونجور جاها چشمها بهتر و کاملتر از زبانها حرف میزنند.مگه نه؟؟
@Alexandr25 April 2026درون آینه ی روبرو چه میبینی؟؟گاهی مسلط ترین افراد به زبانهای مختلف،و فصیح و بلیغترین آدمها،از گفتن ِ بعضی حرف ها ،عاجز میشوند.بنظر میاد اونجور جاها چشمها بهتر و کاملتر از زبانها حرف میزنند.مگه نه؟؟
@Alexandr5 February 2026فرمود :اَبلغ موالینا...أنهم لن ینالوا ولایتنا الا بورع به دوستدارن ما برسان که آنان هرگز به ولایت ما نایل نگردند، مگر با (رعایت) ورع اصول سته عشر ص ۲۴۷
@Alexandr5 February 2026سلام و درود بر امام زمان (عج)کسی که آفرینش گره ها و مسایل خود رو به سمت او می اندازد.من الیه الکون قد القی القیادجانم بفدای او که جان جهانیان است.