post


This post was deleted by the post author.

منم قبلا داشتم ولی پاک کردمپشیمونم هستم که همون مدت هم داشتم. مزخرف، اتلاف وقت،اینترنت بالا و.....
19:56 - 18 February 2025

85 Views


1 Reply

Profile picture of ‌ابوریحان🇮🇷🇮🇷‌
@majid1351saidi18 February 2025
Replying to
اینستا اخر نداره تورو با خودش میکشونه تا تهش برسی!! ولی ته نداره واعتیاد داره من ممکنه هر دوماه وصل کنم بعد دوساعت حذفش میکنم الان راحتم که ندارم بقیه رو میبینم دلم براشون میسوزه!!