اومدم بگم که 181 روز(بیش از 6 ماه!!!) از ثبت درخواست و واریز مبلغ اشتراک یکساله+مودم+هزینه کابل کشی اینترنت #فیبرنوری #شاتل گذشت و امروز از شرکت زنگ زدن و شماره شبا گرفتن جهت عودت وجه!در ادامه میگم چه پیگیری هایی کردم و به نتیجه نرسید:@Hashemi_sattar @Shatel_ir

