#مردم توقع دارند #قوه_قضاییه و #دولت به کنترل آشفتگی قیمت ها در #بازار ورود کنند.حق این #ملت که برای #ایران و #انقلاب سنگ تمام گذاشتند این نیست.بسیاری از اقلام هیچ ارتباطی به #جنگ و #تحریم ندارند.مشکل زالوها هستند...باید با مفسدین و مخلان #معیشت مردم همانند مزدور و سربازان #دشمن برخورد کرد...
تو شرایط جنگیتو کمبود نقدینگی دلارتو تحریم های حداکثریتو محاصره دریاییتو آشفتگی اقتصادی جهانیتو شرایطی که قیمت نفت افزایش داشتهتو شرایطی که جا بدون متحد شدهتو شرایطی که روز به روز صندوق ذخیره ارزی خالی تر میشهتوقع داری چکار کنند؟