سلام لطفا اون نوشته توی پرانتز رو حذف کنید
سخنگاه ازدواجی💝خواستگاری دختر از پسر چطوره؟
@Ujthkou29 September 2025Replying toبه نظر من خوب نیست دختر از آقا خواستگاری کنه ،چون تو فرهنگ ما جا نیوفتاده،پسرامون هم جنبه این حرف رو ندارن که دختر بگه
@user17582969014629 September 2025Replying toیه مسئله ، ایا محترمانه است خانواده اقا ، قبل امدن خانواده دختر ، بخواهند تحقیق کنند
@user17582969014629 September 2025Replying toایا محترمانه است ، خانواده اقا هنوز ، خواستگاری خدمت خانواده خانم نیامده ، بخواهندتحقیق کنید،
@Ujthkou29 September 2025Replying toدخترا پیشنهاد دارم اگه کسی رو برای ازدواج میخواید فقط نیازه با نگاهتون و لبخندتون به آقا بفهمونید ،آقایون هم سری میگیرن جریانو ،و میان جلو برا آشنایی ،شما هم در جواب بگید من قصدم از رابطه ازدواجه اگه شرایط ندارین وارد صحبت هم نشیم 😉تضمینی🤭
@yAMAhdio313o29 September 2025Replying toمطالب اتاق آقا ی یاوری وشماهر دو خوبه .ممنون میشم خلاصه ای از مطالبی که بیان شده بگین
@user17568450987829 September 2025Replying toسلام به همه دوستان..خیلی موضوع خوبیه امشب اما افسوس نه میتونم حرف بزنم نه بنویسم..🙋🏻استفاده میکنیم از نظرات بقیه دوستان
@Ujthkou29 September 2025Replying toدر کل دختر مهظر ناز و پسر مهظر نیاز انرژی زنانمون رو با خواستگاری کردن خراب نکنیم
@Ujthkou29 September 2025Replying toدوستان ی سوال جایی شنیدین که خانم خواستگاری کرده آقا جواب منفی داده؟😅😄
@Ujthkou29 September 2025Replying toمن حاضرم تا آخر عمر تو تنهایی بی یار همدم بمونم، ولی این کارو نکنم😅😂
@yAMAhdio313o29 September 2025Replying toیک بنده خدایی بیان می کردن من اگر جایی می رفتم خواستگاری واز طرف خوشم نمی امد یا در طی آشنایی متوجه می شدم مورد مناسب من نیست اون موردی که خانم دوست نداشت درطرف مقابل ش باشه در خودم پر رنگ نشان می دادم که خودخانم نه بگه. به این دلیل که لطافت خانم اسیب نبینه
@khanoomkhali29 September 2025Replying toاگر اون فرد مومن و اخلاق مدار باشه، واسطه بفرسته دختر خانم چه اشکالی داره!؟
@Ujthkou29 September 2025Replying toدلم به حال آقایون ولی میسوزه به نظرم جواب منفی تا چند وقت براشون بار منفی داره🥺 ،چه بسا شایدم چند ماه یا سال بستگی به احساسی که به اون خانم دارن داره
@yAMAhdio313o29 September 2025Replying toکسی که ارزش خودش رو میدونه در برابر انتخاب هایی که انجام میده حس بد پیدا نمی کنه