همین حسن کلیدساز وقتی دولت خودش رو تحویل داد کلی بدهی داشتیم، دلار ۳۰هزار تومان بود برجام رو که ترامپ زد زیرش بدبختمون کرد. واکسن کرونا هم که همش میگفتن نمیتونیم وارد کنیم.بعد یه نفر مثل توی احمق پیدا میشه که از عمو حسن حمایت کنه.
This post was deleted by the post author.
@Ali_Mahdavi_3139 July 2024همین حسن کلیدساز وقتی دولت خودش رو تحویل داد کلی بدهی داشتیم، دلار ۳۰هزار تومان بود برجام رو که ترامپ زد زیرش بدبختمون کرد. واکسن کرونا هم که همش میگفتن نمیتونیم وارد کنیم.بعد یه نفر مثل توی احمق پیدا میشه که از عمو حسن حمایت کنه.
@Eslahat10 July 2024Replying toاولا من در مورد نرخ ارز صحبت کردم نه تورم.دوما تورم چند ماه گذشته ۳۰ و خورده ای درصد بود نه تورم سالانه.تمام.