26 May 2023
اگه توی آسانسور گیر کردیدآرامش خودتونو حفظ کنیدهوا به اندازه ی کافی هست(کلی سوراخ داره)اگه گوشیتون آنتن داره به مدیر ساختمون یا سرایدار زنگ بزنیدیا دکمه زنگ رو بزنید تا با کلیدی که دارن درو باز کنن براتونShow more
Profile picture of ‌عکاس باشی‌
@ZaeifNabsh26 May 2023
Replying to
آتش نشانی شما؟
ما؟آتش نشانی بنده خدا کلی گرفتاری داره خودشاینو گفتم که بخاطر یه موضوع ساده کار اضافه روی دوششون نذاریم
18:00 - 26 May 2023

2 Views