اگه توی آسانسور گیر کردیدآرامش خودتونو حفظ کنیدهوا به اندازه ی کافی هست(کلی سوراخ داره)اگه گوشیتون آنتن داره به مدیر ساختمون یا سرایدار زنگ بزنیدیا دکمه زنگ رو بزنید تا با کلیدی که دارن درو باز کنن براتون…Show more
26 May 2023اگه توی آسانسور گیر کردیدآرامش خودتونو حفظ کنیدهوا به اندازه ی کافی هست(کلی سوراخ داره)اگه گوشیتون آنتن داره به مدیر ساختمون یا سرایدار زنگ بزنیدیا دکمه زنگ رو بزنید تا با کلیدی که دارن درو باز کنن براتون…Show more