7 May 2026
نمی‌شود نظامی‌های باغیرت ما به درستی و با دقت تنگهٔ هرمز و مرزهای آبی و خاکی و آسمان #ایران را به روی رژیم‌های متخاصم و تروریستی آمریکا و اسرائیل ببندند و دولت ما فضای مجازی و جغرافیای سایبری #ایران را در اختیار همان رژیم‌ها قرار دهد.فضای مجازی به‌هیچ‌وجه نباید به حالت قبل برگردد؛ همان‌طور که #امام…Show more
Profile picture of ‌Mina‌
@Mina727 May 2026
Replying to
از چی فضای مجازی انقدر میترسید؟ از اخبار و اطلاعات آزاد؟ از دسترسی راحت مردم به همدیگه و دیدن ملت های دیگه و دیدن شرایط زندگی شون و مقایسه کردن با خودمون؟ مثه کره شمالی خوبه ؟آره؟ که مردم از هیچ جا خبر نداشته باشن فک کنن تو بهشتن. تمام فسادهای که تا الان رو شده ابتدا تو مجازی گفته شد و پیگیری شد
Profile picture of ‌مرتضی زارعی‌
@Zareiiiii8 May 2026
Replying to and
دردنیایی که مدعیان جریان آزاد اطلاعات کوچکترین خبر در خصوص نسل کشی غزه،جنایات علیه مردم یمن و لبنان ، زیر سوال بردن هولوکاست و... را فیلتر وبامنتشر کنندگانش به شدیدترین نحو ممکن برخورد میکنه صحبت از جریان آزاد اطلاعات بیشتر شبیه یک جُک است!!!نه حتمامثل فرانسه ونحوه برخوردش بامهدیه اسفندیاری خوبه؟!!
Profile picture of ‌Mina‌
@Mina728 May 2026
Replying to and
ادامه چرا فقط با این خانوم برخورد شده؟‌ تو انگلستان مگه کلی مسجد و حسینیه برا برگزاری مراسم مذهبی و سیاسی ندارید ؟ چرا با اونا کار ندارن ؟آیا اینجام کسی میتونه ضدحکومتی بیاد راهپیمایی آروم و معمولی با مجوز انجام بده ؟ تا حالا داشتیم ؟ هر کار میخواید میکنید تو اروپا و آمریکا بعد میگید سانسور میکنن؟
Profile picture of ‌مرتضی زارعی‌
@Zareiiiii9 May 2026
Replying to and
استنباط من اینه که امثال جنابعالی گویا از مریخ تشریف آوردید! خانم محترمه، اونجا راهپیمایی آروم برگزار میشه پلیسش رحم به صغیر و کبیرشون نمیکنه ، اینجا مسجد سوزوندن، قرآن سوزوندن، پلیس و بسیجی سوزوندن و ..‌. اون وقت صحبت از راهپیمایی آرام میکنید😆راهپیمایی آرام بیشتر شبیه یک جُک است!!!
Profile picture of ‌خط‌
@DastKhat9 May 2026
شما شرافت سیاسی ندارید.وگرنه می‌فهمدید که عده ای بازنشسته بالای ۶۰ سال که مقابل تامین اجتماعی تحصن کرده بودند نیازی نبود تهدید بشن به اینکه چند دقیقه فرصت دارند اونجا رو ترک کنند.شما به همه ی دنیا سرکوب و خفقان رو نسبت میدید در حالی کل کشور رو تبدیل به یک زندان بزرگ کردید
والا هر جا کوچکترین اعتراضی شده صدتا انگ به همه چسبوندن از اعتراضات دانشجویی مسالمت آمیزتر داریم تو دنیا ؟ به اونم رحم نمیکنن اعراضات صنفی هم که همه میبینیم نتیجش چی میشه (معلما، بازنشسته ها و ...) نمیدونم ما داریم تو یه ایران دیگه زندگی میکنیم که آقایون نمیبینن یا دوستان رسما تو فضا تشریف دارن
15:01 - 9 May 2026

25 Views