یه "به تو چه؟" یاد گرفتین عین طوطی تکرارش میکنین. خو چیز خر!امروز طرف لخته "به تو چه؟"فردا لابد لاو ترکوندن وسط خیابون "به تو چه؟"پس فردا جند گی تو خیابون "به تو چه؟"خو پـ فیوز پدرسگ ما داریم تو این جامعۀ عن زندگی میکنیم!گو ه میخوای بخوری برو تو خونهات بخور، اگر من اومدم دستت و بگیرم نادرستم
واقعا وضعیت حجاب جامعه به لجنزار کشیده شده.رسما شده استانبولدیگه حتی شال هم نمیدازن رو شونه هاشون با شرتک و بند ناف بیرون انداخته میان بیرونحتی پلیس ها هم دیگه بهشون گیر نمیدن"همینقدر مزخرف"بعد میگن از روی ظاهر قضاوت نکنید ما از خیلی از چادری ها پاک تریمدختر باس"نت وسط خیابونتو چش ملته