«یعنی فرماندار ساری بدون هماهنگی مواکب را جمع کرد؟!»یک عده تندروی افراطی وحدتشکن معتقدند که فرماندار ساری بدون هماهنگی و خودسرانه میخواست مواکب را جمع کند!آقایان!نکند فکر میکنید شما میفهمید و فرماندار ساری نمیفهمد؟!چرا تفرقه میندازید؟بزرگ شوید!خیالتان تختهمه چیز هماهنگ است..