بویی از خیانت می آید
@sina_evaz9 April 2026Replying to1- برگ برنده ایران تا اینجا، فشار داخلی و خارجی بر ترامپ به دلیل فشار بر بازارهای جهانی بود پس این برگ برنده تنها کنترل تنگه هرمز نبوده بلکه کشیده شدن جنگ به منطقه بوده است و علت عدم حمله به زیرساختهای ایران و افزایش تنش ها، ترس از پاسخ ایران به زیرساختهای منطقه یا حتی خارج از منطقه بودShow this thread
@HamidR899 April 2026Replying toبعد اتش بس تو کویت و امارات کلی تسلیحات پیاده کردن بعید نیست تو همین جریان مذاکرات حمله کنند.
@Maisam_azhari9 April 2026توییت درمانی رئیس تیم مذاکره کننده (قالباف) جالب است و هزار نکته و راز مگو در عمل
@faryadeaseman9 April 2026Replying toگفتن این حرف ها رو طرف مذاکره کننده ایرانی تاثیری نداره وقتی پای منافع شخصی وسط باشه کاش شهید رییسی زنده بود که این اتفاقات به این شکل ننگ امیز و همراه با حقارت نمیوفتاد
@Ayoubi_z9 April 2026Replying toالان باید دولت آقای رئیسی باشه تا ملت خیالشون راحت باشه ،ولی حیف و صد حیف....
@user175185823049 April 2026Replying toاقای جهرمی مامردم دردمونو به کی بگیم چرا همیشه مارو کوچیک میکنین؟چرا مردم رو به حساب نمیارن؟چرا۴۰روز مجاهدت مردم رو حیف و میل کردن؟
@meem_noon9 April 2026Replying to🔴الان پس تنها گذاشتن دقیقا به چی میگن؟!https://virasty.com/meem_noon/1775742829776335002🔴معنی خواهر و برادر که این روزا میگن چیه؟!🤔من زبان اینها رو نمیفهمم! ولی یه ایرانی #با_غیرت اگر کسی به #خواهرش چپ نگاه کنه قیامت میکنه! نمیگه اگر دوباره #تجاوز بشه... در صورت تداوم تجاوز!..✊ #رگ_غیرت کجاست؟! در کتب #آناتومی دنبالش نگردید! لطفا به نهجالبلاغه رجوع شود؛کونوا للظالم خصما و للمظل…Show more
@Farhad_atashafrozan9 April 2026Replying toفکر میکنی جنگ تمومه؟اونها پیشنهادهای مارو ریختن سطل آشغال صبر کن تیم مذاکره کننده ی جدید مثل بهزاد نبوی بازگشت باشکوهی خواهد داشت (زِرت)
@Hossein14099 April 2026Replying toآقای دکتر با سلام و احترام متاسفانه در امر انتقام از خون امام خامنه ایی عزیز وبزرگوار دارن سنگ اندازی میکنند واقعا شرمنده هستیم از مردمی که ۴۰ شب در میدان بودند
@Hassanvash9 April 2026Replying toبا سلام و تشکر از کلمات زیباتون دکتر.نمی دانیم چگونه جلوی این دیوانگان را بگیرم.نه احترام به مردم میگذارند. نه اصول آتش رعایت میکنند .و فقط تهدید میکنند. رمز موفقیت در مذاکره اقتدار است که شما آن را رعایت نمی کنید .بزنید .تهدید نکنید.خدای مارا از فتنه مسئولان عبور بده.
@Mohsseenmohammadi9 April 2026Replying toاز معدود مسئولین که مردم را نادان فرض نمی کند../ چقد جاتون خالیه استاد