چه خبر از پیروزی ؟ همان پیروزی که رسانه در بوق کرنا کرد و به خورد ملت داد در اواخر دو هفته آتش بس چه کسی در کشور حس سرشکستگی و یاس ندارد مگر قرار نبود مذاکره پیروزیمان را تثبیت کند ؟ در میدان کار خوب پیش رفت در خیابان هم کسی کم نگذاشت ولی اقایان در مذاکره همه را به باد دادند...
23:36 - 20 April 2026