5 December 2023
بنویس «من پولدارم چون . . .» بزار بقیشو کیبوردت بنویسه😁#چالش
من پولدارم چون این چه حرفیه هم به مغازه های الکتریکی نزدیک نیست و در حالی که هنوز نظم نداره شنبه بیست دقیقه به وقت ایران است و سوم شدند که اومدیم خونه من هم از اینکه به خوشی استفاده کنی تا اصفهان بودیم براشون مهم نیست ولی روسری داریم دیگه ای رو......... دیگه 🤯
23:41 - 5 December 2023

6 Reactions
249 Views