11 April 2026
⚠️حضرت شعام! این دفعه دیگه بحث برد-برد یا تبادل امتیازات و مصالحه نیست ها... نشنویم که دارید سر حقوق مسلم ما با آدمخواران چانه میزنید... دارید میرید اونجا که نامه « غلط کردم، تکرار نمیشه» رو بدین این جانی ها امضا کنن... یه وقت حس معامله نگیرید ها ، شما بناست پیروزی ما را نقد کنید، گفته باشیم
اولابه قول این خانمی که زیر ویراستتان نوشتند :چشم عباس آقا منتظر دستور جنابعالی بودیم ثانیاتیم مذاکره کننده به جز تأیید و دستور معظم له هیچ کاری از پیش نمی‌برند.به جای تحلیل های آبکی و ایجاد دو دستگی و تند رفتن برای پیروزی رزمندگان دیپلماسی که در خط مقدم هستند دعا کنیم.#آقای_به_ظاهر_تحلیگر
02:05 - 11 April 2026

44 Views