اگر حزب الله لبنان در این جنگ تنها بماند این مردمی که چهل روز با تمام مشقت ها و خطرات در خیابان ها ماندن دیگر امیدی برای ادامه نخواهند داشت و چه به وسیله جریان غربگرا و چه هر چیز دیگری صحبت از مصلحت و تحمیل اتش بس به نظام و رهبری را قبول نخواند کرد و جمهوری اسلامی اعتبار خود را پیش همین مردمی ...