حال باید از جناب عبدی پرسید که شاید حتی حتما اون اقلیت رانتی که برای دو قطبی سازی بین مردم کف خیابان میان و شعار میدن از طرف شما نیستن؟و رانت و از طرف شما دریافت نمیکنن؟اخه ما هر چی رانتی و رانت خوار سراغ داریم ۹۹درصد از قماش شما بودن و شماها فقط از این بازی های سیاسی نفع بردید طی همه این سالها
21:02 - 6 May 2026

1 Reactions
95 Views