14 July 2023
زن چرا ازدواج کند، چرا بچه بیاره، چرا خانه داری کنه، چرا خانوم خونه باشد زن باید برای درآمد بیشتر آقایون به کارگر واکس پولیشی تبدیل شود، ظلمی که اینا با شعار آزادی به زنان میکنند از ظلم طالبان به زنان بدتر است.
استفاده ابزاری از زن برای فروش کالا و خدمات خیلی وقته حتی تو کشورهای غربی منسوخ شده و توهین به جایگاه زن تلقی میشه بعد این بدبختا دنبال خوردن بالاآورده های غرب هستن، خب نوش جانشون، خالیق هرچه لایق.
12:46 - 14 July 2023

2 Reactions
299 Views