تحلیلگر آمریکایی اومده میگه :آقا و خانم ایرانی ما آمریکایی ها از شما متنفریم .از فرهنگتون،از زبانتون و...اما هنوز که هنوزه دارم میبینم ملت میگن بی بی جون ،عمو ترامپ .من نمیفهمم چرا اینهمه عاشق غرب هستید؟اونور براتون ری..دن؟غرب جز تحریم و موشک و رخت عزا براتون چی آورده؟خدا شفاتون بده
01:14 - 12 May 2026