ماهم اگرجای نیروهای مسلح باشیم به محض ورودشیطانزادهاهمه رانابودمیکنیم تابعداهزینه نگهداری و پس فرستادن گروگان نداشته باشیم،زنده نگه داشتن شیطان زاده خیانت به بشریت است
@hiva227 March 2026Replying toماهم اگرجای نیروهای مسلح باشیم به محض ورودشیطانزادهاهمه رانابودمیکنیم تابعداهزینه نگهداری و پس فرستادن گروگان نداشته باشیم،زنده نگه داشتن شیطان زاده خیانت به بشریت است
@katoureh27 March 2026Replying toمزخرف گفته.پای نجس آنها نباید به خاک ایران برسد.در مبدا حرکت باید به جهنم فرستاده شوند.