🎥 مدیر مستعفی ترامپ: ایران در حال طراحی یک تله مرگبار برای نیروهای زمینی آمریکا در تنگه هرمز است!جو کِنت، مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم دولت ترامپ:🔹اگر من جای ایران بودم، بزرگ‌ترین هدیه این بود که تفنگداران دریایی یا نیروهای چترباز آمریکا هر جزیره‌ای در تنگه را تصرف کنند. برایم فرقی نمی‌کرد کدام جزیره — می‌گذاشتم وارد شوند.🔹 چون به محض اینکه آنجا مستقر شوند، می‌توانم با استفاده از مین‌ها، موشک‌های بالستیک و حملات پهپادی، آن‌ها را عملاً به گروگان تبدیل کنم. این یک فاجعه راهبردی خواهد بود.🔹 استراتژی ایران روشن است: پیروزی از طریق نباختن. اجازه بدهند نیروهای آمریکایی وارد شوند، به‌تدریج آن‌ها را از نظر جانی و مالی فرسوده کنند، و سپس منتظر فروپاشی اراده سیاسی آمریکا بمانند — درست مانند باتلاق‌های قبلی در خاورمیانه.
14:56 - 27 March 2026



3 Replies

Profile picture of ‌hiva‌
@hiva227 March 2026
Replying to
ماهم اگرجای نیروهای مسلح باشیم به محض ورودشیطانزادهاهمه رانابودمیکنیم تابعداهزینه نگهداری و پس فرستادن گروگان نداشته باشیم،زنده نگه داشتن شیطان زاده خیانت به بشریت است

Profile picture of ‌سید سرگردان‌
@katoureh27 March 2026
Replying to
مزخرف گفته.پای نجس آنها نباید به خاک ایران برسد.در مبدا حرکت باید به جهنم فرستاده شوند.

Profile picture of ‌Kill Bill‌
@JustINN27 March 2026
Replying to
منظورش یه چیز تو مایه ها سفارت اول انقلاب؟!!😉