اگه نیبینید ضرر کردید.این قالیباف بهتر بود یا اون؟
1 MB
11:43 - 25 June 2026



4 Replies

Profile picture of ‌مرد میدون‌
Replying to
اگر این قالیباف بود من همه توانمو میذاشتم تا ازش حمایت کنم به اهدافش برسه

Profile picture of ‌𝙃𝙊𝙎𝙉𝙄𝙔𝙀 | حُسنیه 𐙚'‌
Replying to
متاسفانه هنوز نظرشون این نیستقبل جنگ یقه پاره می‌کنن که نباید مذاکره کنیم چون آقا نمی‌خواناما وسط جنگ خودشون می‌شن سر تیم مذاکره کننده و بر خلاف نظر علی الاصولی آقا رفتار می‌کنن ..!

Profile picture of ‌فاطمه جان😅‌
Replying to
قالیباف فقط از خودش تعریف می کرده و می کنه، متأسفانه جدیدا هیچ کار درستی ازش نمی بینیم. کلا عوض شده و در حق ما هم در مسئله انتخابات و هم جنگ واقعا داره ظلم می کنه خدا ازش نگذره از هیچ کدومشون نگذره.

Profile picture of ‌‹خـٰانومِ‌سین☫؛ 🇮🇷›‌
Replying to
اگه الان هم موضعش همین بود هیچوقت اصرار نمیکردن نظر اقا رو عوض کنن در صورتی که اقا نظر دیگه ای داشتن درمورد مذاکره، این آدم دیگه اون ادم نیست🤷🏻‍♀️.