19h
پرتابه که میگن برا اینه که آتش بس نقض نشه، وگرنه شما همون موشک و بمب بگو. درستش همونه
Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
همین الان یعنی ده دقیقه پیش زدن دیگه؟
امشب دیگه، منظورتون چیه
01:28 - 28 June 2026

26 Views


1 Reply

Profile picture of ‌بانو‌
Replying to
منظورم امشبه که زدن قشم و..گفتن پرتابه؟