بر پدر مادرشون لعنت که همه جوره دارن مردم سرویس میکنن.چرا اینترنت و وصل نمیکن این حرومزاده بازیا چیه آخهنزدیک ۸ میلیون نفر مثله منه بدبخت با اینترنت کار میکنن.بعد میگن چرا مردم وحشی شدن همه چیو آتیش میزنن، تا چند روز دیگه اینترنت وصل نشه مردم خودشونم آتیش میزنن.
