دیگه باید اون دوره ای که میگفتن ارتش مال دولت هست گذشته باید برعکس بشه دولت مال ارتش. به ندرت بهتر بلدن مملکت رو اداره کنن یک بار برای همیشه باید این قضیه روشن بشه
@Tatamiiiii18429 فروردین 1405Replying toدیگه باید اون دوره ای که میگفتن ارتش مال دولت هست گذشته باید برعکس بشه دولت مال ارتش. به ندرت بهتر بلدن مملکت رو اداره کنن یک بار برای همیشه باید این قضیه روشن بشه
@user17686639323929 فروردین 1405Replying toعلاج این مملکت در دستان پر توان سپاه پاسداران است. نه تنها قدرت نظامی بلکه سیاسی و مدیریت اقتصادی باید کلا در دست انها قرار گرفته مملکت را از دست اقتصاد میلتن فریدمنی، شیکاگویی نجات بدهند.