آقایان گفتند ما به سوییس رفتیم تا جلوی خون ریزی شیعیان در جنوب لبنان را بگیریم. امریکا اگر اراده کند رژیم صهیونی یک تیر هم بسمت لبنان روانه نمی کند.بعد از مذاکره شما در سوییس مجددا صهیونها به نبطیه حمله کردند و دو شهید و چندین زخمی بجای گذاشتند. خون این شهدا روی دست کیست؟ سهم مذاکره کنندگان چقدر
است؟اگر در اثنای مذاکره، صهیونها به ایران حمله می کردند شما می گفتید برای جلوگیری از خونریزی بیشتر ایرانیان باز هم به سفر مذاکراتی می رویم؟ایرانیان با لبنانیان فرق دارند؟
19:35 - 24 June 2026