این خبیث بعد از مذاکرات، با همان غرور و تبختر آمریکایی به جایگاه آمد و یکی دو دقیقه خذعبلاتش را گفت و به دو تا سوال جواب داد و گور خودش را گم کرد و رفت.کاش و صد کاش هیات ایرانی هم از ظرفیت رسانه ای بسیار خوبی که بود، کمال بهره را می بردند و منطق قوی ایران را برای رسانه های دنیا توضیح می دادند.به…Show more
