ما #مردم عادی (فارغ از شغل و پستی که داریم و فعالیتی که در آنجا میکنیم و بر مبنای آن حقوقی میگیریم) روز و شبمان را به هم دوختیم.دست ولی را برای اینکه بگوید #علی‌الصول نظر دیگری داشتم را پر کردیم از جیبمان خرج کردیم تا نهضت پلاکاردی قوی شود و پایدار بماندگاهی مظلومانه و تنها بودیم اما فریادمان قطع
نشدگاهی مانند دیشب عده‌ای پلاکارد به دست رفتیم جلوی سن و با شعارهای مان مجری را وادار کردیم پلاکاردهای ما را بازخوانی کند و از جمعیت تایید بگیردراه باز باشد میرویم لبنان و فلسطین اشغالی روزها در مجازی تمام ظرفیت خود را بکار گرفتیم تا روشنگری کنیم و مردم را به حرکت درآوریمتجمع در اینور و
اونور برگزار کردیم و هرکاری لازم باشد میکنیمتا امام به مذبح نرودالان شاید بهترین کار وادار کردن #سردار_عبداللهی به اقدام باشه، با شعار و تجمع و نامه و کمپین و ...کار باید دست نظامی‌ها باشه#مطالبه بیشترین کاریه که از دست مردم بر میاد
10:54 - 21 June 2026

79 Views