مردم علاج در وطن است)
@mahdifahimi29 March 2026هر که بتواند، مذاکره نکند، از ناسزاها بترسد،بار سنگین مدیریت تخاصم بیپایان این کشور و گفتگوی قدرتمند با جهان را به دوش نکشد و بازدارندگی سیاسی و دیپلماتیک ایران را بازیابی نکند خائن است.
@AmirHosseinMazloumi29 March 2026Replying toعلاج وطن علاج ظلم علاج همه چی در #ظهور است که بسیار نزدیک است انشاءالله#استغاثه_دلی
@Z_shahsanaei29 March 2026Replying toدر دل سختی، کلید راحتی پیدا شودفتح نزدیک است ای یاران، تحمّل لازم است
@AnimeSpectatorandCriti29 March 2026Replying to
@Mi_god29 March 2026Replying toبه امید یکدستی و وفاق حاکمیت و ملت، من حزباللهی نیستم ولی عاشق وطن و هموطنم هستم، ما با هم دشمن نیستیم برادر و خواهر حزباللهی ، وطن برا هممون هست و بسازیمش