23 April 2026
پس از جنگ ۱۲ روزه و بمباران خانه‌های دانشمندان اتمی و تأسیسات هسته‌ای ایران، ماندن جمهوری اسلامی در «ان‌پی‌تی» حماقت محض بود.اکنون پس از قریب به دو ماه از آغاز جنگ رمضان، هم‌چنان باقی ماندن در ان‌پی‌تی «حماقتِ قرین به خیانت» است. آقایان! قبل از مذاکره‌ی آتی با شیطان زردمو، ابتدا از ان‌پی‌تی خارج …Show more
حرف حق 👌
09:56 - 23 April 2026

36 Views