به مسئولان و کارکنان دولت چهاردهم خدا قوت میگویم؛ در این آزمون ۱۲ روزه با فداکاری نقشآفرینی کردند. از رئیسجمهور محترم @drpezeshkian بهخاطر کار متراکم و مفیدشان تشکر ویژه دارم.این روحیهی کار همان چیزی است که کشور به آن نیاز دارد و باید پیگیری شود.