از طرف یک/نود میلینیوم این ملت به مداح فرقه ضاله شیرازی،رضایت بنده عدم پذیریش امان‌نامه از مردک مفسد جزیره اپستین است.رضایت بنده همان مکتب « إِنِّي سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ وَ وَلِيٌّ لِمَنْ وَالاَكُمْ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاكُمْ» است.#علی_الاصول #وفاق #کودتا #لبنان
18:39 - 23 June 2026

1 Reactions
50 Views