عمار ایرانی
@Amariran
از طرف یک/نود میلینیوم این ملت به مداح فرقه ضاله شیرازی،
رضایت بنده عدم پذیریش اماننامه از مردک مفسد جزیره اپستین است.
رضایت بنده همان مکتب « إِنِّي سِلْمٌ لِمَنْ سَالَمَكُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حَارَبَكُمْ وَ وَلِيٌّ لِمَنْ وَالاَكُمْ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاكُمْ» است.
#علی_الاصول
#وفاق
#کودتا
#لبنان
18:39 - 23 June 2026
1
Reactions
50
Views
1
Replying to
@Amariran