5d
این تهدید نیست فقط اخطاره"وقتی گشنمه با من حرف نزنین"🤌🗿
اول هر ویراستی بنویس گشنته یا سیری تا بفهمیم تعامل کنیم یا نه یه وقت جرمون ندی
06:44 - 20 June 2026

1 Reactions
29 Views


1 Reply

Profile picture of ‌منم دیگه‌
Replying to
باشه حالا الان گشنمه ولی درحد جر دادن ادما نیست میتونیم تعامل داشته باشیم🌝😂