☢️کاش خودروسازی هم دست چندتا از این مدیران ومهندسان جهادی و ولاییی و انقلابی صنایع دفاع بود!حیف و صدحیف که مافیای خودرو چمبره زده بر صنایع خودروسازی ومجبوریم یا فرغون سوار شیم یا خودرو استفراغ شده از کشورهای همسایه رو سوارشیم!🙄کاش میشدیه روزی به این ننگ که دامن جمهوری اسلامی رو گرفته،پایان داد...