آفرین نقطه فشار جبهه انقلاب باید اینجا باشهمثل وعده صادق ۲ اگه یکدست میشدیم فشار درست و منسجم عمومی و رسانه ای به شکل آرام و قانونی ایجاد میکردیم با اتحاد ما مجبور به تمکین میشد آقای پزشکیان مگه نمیگی مردم مخالفن؟بفرما اینم مردم.حل میشداما با آدرس غلط افراطی ها به جون همدیگه افتادیم وشد آنچه شد