یک راننده تاکسی یا ساندویچی یک سرباز ببینند سعی می کنه پول کمتری بگیره .از #مرام_ملت نیست ، #منت_گذار به سر سربازان .یک درجهدار ارتش و سپاه اندازه نظافتچی یک اداره حقوق نمی گیره ، درحالیکه طبق قانون بایستی حقوق درجه دار نظامی باید ۲۰% بیشتر از همرده اداری خود باشد .بجای عذرخواهی که حقوق نظامی ها کمه میگه ۲۰میلیون بشکه نفت دادم و منت بگذاری اونهم که مصوب قانون بودجه مجلس بوده و وظیفه ات بوده .تف به ریا