مقصر اصلی اژه ایه که با هیچ کس اعم از کسانی که مردم رو تشویق به آشوبمیکنن برخورد نمیکنه.
@Niusha19982 January 2026Replying toمقصر اصلی اژه ایه که با هیچ کس اعم از کسانی که مردم رو تشویق به آشوبمیکنن برخورد نمیکنه.
@Zxmmm112 January 2026Replying toاوه پس قالیباف و پزشکیان و بانک ها که علت اصلی هستن اون دنیا پاره هستن
@user1723657235132 January 2026Replying toپس حاج آقا ، خمینی هم در ریختن خون مردم مقصره چون مردم با صحبت های ایشان در سال ۵۷ و ۴۲ بارها و بارها و بارها تحریک شدند و کشته شدند. درسته؟؟در ضمن خب این چکاریه؟ خودتان مثل شاه کنار برید خون ریزی هم اتفاق نمی افته. مامورین تنفگشان را از شقیقه مردم بردارن ببینید خون ریزی اتفاق می افته؟