اونایی که میرن هیت امام حسین زار میزنن براش یامیگن چراامام حسین تنهاموندوفلان،الان چراپشت پسرش نمیایستن،پشت رهبرنیستن،مگ نه اینکه مااهل کوفه نیستیم علی تنها بماند،پس کواون همه رجزخوانی،الان بایدمثل کوه بمونیم برای آقامون،نذاریم باجنگ نرمشون پیش برن،باورودکسانی که مشخص نیس چرا و چجوری اجازه ورود دادن