جناب سید امیرحسین حسینی عزیز! تمامی این محصولاتی که شما ذکر کردید سال ها پیش ایران رو تحریم کردند!! این محصولات در حال حاضر توسط شرکت های ایرانی تولید میشوند! با تحریم این محصولات دارید به شرکت های ایرانی ضرر میزنید! نه به اسرائیل و آمریکا!
«#نقش_من!»قبلا برای عدم استفاده از کالای اسرائیلی، صحبت از غزه بود اما حالا صحبت جان خودمان است..پول سوخت جنگندههایی که به ما حمله میکنند را خودمان میپردازیم..میدانید که نسکافه عصرانه با شکلات کیتکت و ساندویچ با پپسی و کوکا و بعد هم یک دوش آب گرم با صابون لوکس و شامپوی داو، دارد ما را میکشد؟Show this thread
