خطاب به اون ۱۴ نفر که بازید کردننمیدونم شرکت کردید یا نه ولی اون دنیا ،حداقل دفاعی که میتونید بکنید که برای اهانت به قرآن چیکار کردید شاید همین امضا!علاوه بر این بازنشر بدید یا کپی کنید در ویراست خودتون که بقیه هم امضا کنن!البته کار اصلی باید مسئولین بکنن مسئولین دولت امت های اسلامی!