تا این ۲نفر که معمار شکل دهی ۱۸ و ۱۹ دی بودن با اون تصمیم اقتصادیشون که رهبر شهید گفت کودتا بود در قدرت هستند هیچ چیزی بهتر نمیشه.با این ۲نفر محکومیم به شکست.
Replying toرهبری شهید فرمودند هرکس مردم را نسبت به مسئولین بد بین کند در زمین دشمن بازی کرده چه بداند چه نداند حالا هی ویراست بزنید...مگر رهبری شهید در همان سخنرانی نفرمودند مسئولین عالی رتبه مملکت انقلابی هستند؟آیا رهبری جدید نفرمودند مسئولین حسن ظن دارند؟چرا کامل یک سخنرانی را گوش یا نمیخوانید؟؟!
@Meriqo3dReplying toمن کارنامه مسئولین رو گفتم ، آقای قالیباف و پزشکیان معمار تصمیم اقتصادی گرون کردن بنزین و حذف ارز ترجیحی بودن که نتیجش شد ۱۸ و ۱۹ دی و هر دوی این آقایان مقابل نظر رهبر شهید و رهبر کنونی طرفدار مذاکره با آمریکا و توافق با قاتل بچه های میناب و رهبر هستند.اگه دروغ بستم به کسی که باعث بدبینی بشم بگین.
@Meriqo2dReplying toهنوز خیلی کودک هستی پس ، رهبری فرمودن هر نوعی مذاکره کنید با آمریکا ضرر داره و تا ۲۰ تا ۳۰ سال آینده هم همینه.برای قالیباف همه چیزو تحریف میکنید واقعاً کثیف ترین جریان همین وفاق شما با قالیباف هست که بنظر من از براندازا هن کثیف تر هست این جزیان که رهبر هم تحریف میکنید برای قالیباف.