گیسوان قدرت پر از چین و شکن های فریبنده است.
@AmirHosein_Ghanbarzade1 May 2023Replying toاز قیمت خودرو پیش از شروع دولت و تا الان خبردارید؟از کیفیت آن چطور؟خودروی کارکرده هرچه باشد بهتر از خودروی ساخته ایرانخودرو و سایپاست!
@Kazemiii13621 May 2023Replying toصرفا بر اساس تصادف و تقارن نمیشه این گونه استدلال کرد.پای استدلالیان چوبین بودپای چوبین سخت بی تمکین بود
@Kazemiii13621 May 2023Replying toمضاف بر اینکه این لایحه است و نه طرح، و این لایحه رو هم از قضا خود آقای فاطمی امین دادن😅
@Mostafa_k1 May 2023Replying toحالا خوبه رهبر در حمایت از تولید داخل فرمودند خودرویی ها سو استفاده نکنن. تولید به چه قیمت ، به قیمت نارضایتی و آشغال فروشی؟
@M_A3411671 May 2023Replying toالبته واردات که بد نیست خودرو ساز ها کشور رو نابود کردن کاشکی واردات خودرو آزاد بشه شاید تاثیر مثبت داشت رو قیمت
@taghche1 May 2023Replying toواردات چی کیه؟الکی چرا اتهام میزنید؟! انقدر اشغال تولید کردن که ادم ترجیح میده واردات بکنه تا این مافیا زالو صفت پوزشون بخوابه.من خودم مهندسم پس توقع میره که تولید بنفعم باشه اما واقعا این کارخونه های مونتاژ بدردشون مهندس نمیخوره!همون بهتر که وارادات باز بشه تا شاید خودروسازی یک تکونی بخوره!
@Hajamoo1 May 2023Replying toاگه تولید دست مافیا باشه و کیفیتش دوزار نیارزه این دوسر ضرر پس واردات خیلی بهتر
@HOSEIN_AM1 May 2023Replying toمن دقیقا متوجه نشدم که آقای فاطمی امین لیبرالی بودن یا نبودن .آیا از اقتصاد آزاد حمایت کردن یا نکردن .درسته که گرانی محصولات ایران خودرو مربوط به دلاره ولی این چند وقت که ایشون بر مسند وزارت بودن تازه الان میخواستن با دلار مبارزه کنن یا قبلا هم اینکارو میکردن .اصلا چرا مجلسی ها برای پیگیری موضوعی به
@Karimzamani1 May 2023Replying toبا سلام و عرض ادبنابسامانی اوضاع خودرو الگوی سایر نابسامانی های اقتصادی است.باید به روش درست و عاجل حل شود.
@New_world1 May 2023Replying toنمیدونم چرا تعرفه گمرکی رو نمیارن پایین که حداقل ماشینای وارداتی به قیمت اصلی خودش به فروش برسه.سود واردات رو برای دلال چطور میخوان صفر کنن که مصرف کننده واقعی بتونه نفع ببره؟
@Kartel1 May 2023Replying toچت شد یدفعه زمانی جان 🤨این استدلال منطقیه!مناظره استاد نکنه روی شمام تاثیر گذاشته؟اینکه استیضاح درست یا غلط بماند اما تورو خدا دیگه نگید خودروسازی خوبهاصلا منظورت چی بود از این بازنشر؟
@Lord_electronic1 May 2023Replying toچه استدلالی ، به به ، خدایی تولید پراید شرف داره به یه تویوتا کمری که لاکردار میشینی توش نمیدونی از زور راحتی بری کجا دق کنی، داداش خودروسازی بی آبرو تر از این حرفا هستش ، خیلی بی آبرو هسسسستتتشش.
@En_Gholami1 May 2023Replying toدادا شما که تو بوق کرده بودید که صنایع بزرگ صادرکنندگان عامل تورم هستند.خوب حالا که وزیرشون استیضاح شد، شما یه وزیر دستوری بذارید جاش
@Mahshid_a1 May 2023Replying toلعنت ب مجلسی ک با شعار شفافیت ارا اومد ولی فرقی با مجلس خائن قبلی نداره