⭕️نوشته "یکی از مهندسان هوافضای سپاه طی مصاحبه ای، اسر۱ئیلی ها را نوب(noob) نامید"حالا یعنی چی!؟تو بازیها و فضای اینترنتی به کسیکه تازهکار و کمتجربهس و مهارت کمی داره میگن «noob»😅درود به شرفت که کلامت هم موشکه🫡🇮🇷
iriPinned post
@Amirhosyn_rezai31 March 2026⭕️نوشته "یکی از مهندسان هوافضای سپاه طی مصاحبه ای، اسر۱ئیلی ها را نوب(noob) نامید"حالا یعنی چی!؟تو بازیها و فضای اینترنتی به کسیکه تازهکار و کمتجربهس و مهارت کمی داره میگن «noob»😅درود به شرفت که کلامت هم موشکه🫡🇮🇷
@Amirhosyn_rezai8 June 2026
@Amirhosyn_rezai8 June 2026خورشید علی باشد و من همچو غبارمقربانِ علی طایفه و ایل و تبارم#مستعلیابنابیطالب
@Amirhosyn_rezai7 June 2026خادم و چوب و پَرش خسته شدند از اِرشادیک نفر باز گمان کرد مقامت قبلهست...#هو_علی_اکبر
@Amirhosyn_rezai7 June 2026
@Amirhosyn_rezai28 May 2026
@Amirhosyn_rezai21 April 2026مذاکره با شیطان تهش شهادته اماممان هست....هر کس از مذاکره بگوید حتی اگر انقلابی باشد او منافق است...این جنگ جنگ وجودی است و وسط این جنگ هر کس بگوید نجنگید و بروید مذاکره کنید منافق است...سامری این امت کسیست که میگوید لاقتال...ما برای جنگ با نفاق به خیابان می آییم...
@Amirhosyn_rezai18 April 2026حکیم شیعه تولدت مبارک..اقا جان هنوز اشکم از داغ فراغ دیدنت جاریه.. به ولله..بقولی حاج میرزا ما ؛بارون امده رهبر از مقتل غرق خون امدهبارون امده حاج قاسم برات مهمون امده..
@Amirhosyn_rezai10 April 2026ترامپ ********:مجتبی خامنه ای اماده ای پدرت رو ملاقات کنی ؟آتش بس فقط برای تجدید قوا و پیدا کردن عوامل تاثیر گذار برای ترور در ایران است حالا هی بیاین بگید جنگ خوب نیست باید مذاکره کنید اینم وضعیت مذاکره و اتش بس ، رفیق اینا نسل در نسل ********* اند..#انتقام_میگیریم#عشاق_مذاکره
@Amirhosyn_rezai6 April 2026
@Amirhosyn_rezai2 April 2026💢پیام ابوعبیده خطاب به حزبالله: مأموریت را تکمیل کنید 🔸ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای قسام اظهار داشت: بر دستان قهرمانان مقاومت اسلامی لبنان که ضربات سختی به دشمن وارد کردهاند درود میفرستیم.
@Amirhosyn_rezai2 April 2026
@Amirhosyn_rezai1 April 2026در کولاک و برف هم ذکر ما این بود«««لبیک یا خامنه ای»»»471 KB
@Amirhosyn_rezai1 April 2026