اول مذاکره برای رفع تحریم بودبعد مذاکره برای رفع سایه جنگ بود....تحریم ها که نرفت هیچ جنگ هم به ما تحمیل شد با ۱۱۰۰ نفر شهیدالبته ۱۱ تن مواد غنی سازی شده و قلب راکتور و نظارت های فراپادمانی و شهادت دانشمندان هسته ایی بماند....الان مذاکره برای چیست؟
می فرمایند مذاکره برای پایان دادن به جنگ است...اولا چیزی که دشمن را به عقب راند مذاکره نبود، #خیبرشکن بوددوما مذاکره اگر می توانست همان مانع جنگ میشد، پایان دادن به جنگ پیشکشبه قول رندی: موز اگر می توانست کمر خود را راست میکرد 02:22 - 25 تیر 1404