منم زیاد موافق شیخ فرهاد نیستم ولی اینکه به کسی که به رهبر بگه آقا مجتبی گیر میدن رو نمیفهمم حالا اینکه آقا خودش پیشوند احترام گذاشتنه هیچی انگار نه انگار ما به فرمانده هوافضامون همون آقا هم نمیگیم میگیم سیدمجید کسی هم مشکلی نداره نشون صمیمیته به رهبر که میرسه مشکل پیدا میکنه😐