تمام این شبها در خیابان حضور داشتیم و خواهیم داشت.اما شما تصور کن ده نفر با سلاح به جماعت چند صد نفری تیراندازی کنن،یا با پرتابهها انفجاری صورت بدن چه اتفاقی میفته؟منطق رو لابلای هیجانات نباید نادیده گرفت.ما ملت سنگر میشیم اما برای پشت این سنگر تدبیری اندیشیده شده؟اصلا سنگر ماییم یا نیروی امنیتی؟