🔺دشمن برای آشوب داخلی برنامه سنگین داره میخوان جنگ‌شهری راه بیندازنو بعدش به صورت چریکی بیان داخل ترور انجام بدن الان نگه داشتن سنگر خیابانها بزرگترین کاره...
الان کار دست مردمهخیابانها خلوت بشه ، دشمن از اینغفلت استفاده میکنه و شروع میکنهبه اجرای نقشه های شومشامروز خط مقدم میدان، خیابان است.خط مقدم رو رها نکنید!افرادی که کف خیابان هستند دقیقامثل اونهایی هستند که پای لانچرپرتاب موشکند.
16:35 - 12 March 2026



7 Replies

Profile picture of ‌🇮🇷"مَهْدی "🇮🇷‌
@mehdifelehgarii12 March 2026
Replying to
تمام این شبها در خیابان حضور داشتیم و خواهیم داشت.اما شما تصور کن ده نفر با سلاح به جماعت چند صد نفری تیراندازی کنن،یا با پرتابه‌ها انفجاری صورت بدن چه اتفاقی میفته؟منطق رو لابلای هیجانات نباید نادیده گرفت.ما ملت سنگر میشیم اما برای پشت این سنگر تدبیری اندیشیده شده؟اصلا سنگر ماییم یا نیروی امنیتی؟

Profile picture of ‌Z.k کاظمی‌
@Sarbaz113zk12 March 2026
Replying to
زهی خیال باطل

Profile picture of ‌یاحسین‌
@user17213070521613 March 2026
Replying to
مرگ بر امریکا مرگ بر مزدوران پولی و مجانی امریکا

Profile picture of ‌لطفا با احتیاط وارد شوید‌
@azhameejaa15 March 2026
Replying to
اوجب واجبات #بیدار_باش #جنگ_رمضان #جنگ_احد ما توی جنگ احد، جنگ برده رو باختیم اول، اونم سر اینکه یه عده باید در تنگه‌ای فقط می‌ایستادند که دشمن از پشت نیاد ولی دم دمای پیروزی خیالشون راحت شد و رها کردند و دشمنم از پشت رسید و حتی نزدیک بود پیامبر هم به شهادت برسه... کات حالا بیا الان؛

Show this thread