چرا نباید به جلیلی رای بدیم؟!طبق نظرسنجیهای مختلف میان #جلیلی و #قالیباف، جلیلی در صورت انصراف کمترین میزان انتقال رای به سبد پزشکیان را دارد و در صورت انصراف قالیباف، ۴ برابر میزان انتقال رای جلیلی، رای به سبد پزشکیان اضافه میشود که حتی در شرایطی ممکن است به پیروزی پزشکیان در دور اول منتهی شود.
بله اما این رو هم باید در نظر گرفت که چه کسانی روی کار می آیند؟اگر اینطور باشه پزشکیان بهتر می تونه رای دیگر احزاب رو بگیره اما قطعا توی دولتش باید برای منافعشون کار کنه!من حرفم اینه کدوم انقلابی تره؟