26 June 2024
چرا نباید به جلیلی رای بدیم؟!طبق نظرسنجی‌های مختلف میان #جلیلی و #قالیباف، جلیلی در صورت انصراف کمترین میزان انتقال رای به سبد پزشکیان را دارد و در صورت انصراف قالیباف، ۴ برابر میزان انتقال رای جلیلی، رای به سبد پزشکیان اضافه می‌شود که حتی در شرایطی ممکن است به پیروزی پزشکیان در دور اول منتهی شود.
Profile picture of ‌گمنام‌
@Gumnam26 June 2024
Replying to
طبق کدام نظر سنجی؟الان یکسری افراد هستند که به هیچ عنوان به آقای قالیباف رای نمی دهند! و به قول سعیدیسم رای منفی قالیباف بیشتره پس بهتره قالیباف کنار بره که آرا بیشتر به سبد جلیلی اضافه بشه
در صورت کنار رفتن قالیباف حداقل بیست درصد رایش به پزشکیان میرسه و احتمال زیاد دور اول پیروز میشه.انصراف قالیباف به هیچ عنوان درست نیست
16:26 - 26 June 2024

826 Views


1 Reply

Profile picture of ‌حامد آذرگشسب‌
@HamedAzargoshasb26 June 2024
Replying to and
پس نابودی انقلاب حتما درسته!#اصلح فقط #جلیلی در ضمن یه سر به نظرسنجی همین ویراستی بزنید.من به هیچ وجه به قالیباف رای نمیدم. چون خسارت او؛ اعتماد و انقلاب رو نابود میکنه. در حالیکه خسارت پزشکیان غربگرایی رو