چرا نباید به جلیلی رای بدیم؟!طبق نظرسنجیهای مختلف میان #جلیلی و #قالیباف، جلیلی در صورت انصراف کمترین میزان انتقال رای به سبد پزشکیان را دارد و در صورت انصراف قالیباف، ۴ برابر میزان انتقال رای جلیلی، رای به سبد پزشکیان اضافه میشود که حتی در شرایطی ممکن است به پیروزی پزشکیان در دور اول منتهی شود.
طبق کدام نظر سنجی؟الان یکسری افراد هستند که به هیچ عنوان به آقای قالیباف رای نمی دهند! و به قول سعیدیسم رای منفی قالیباف بیشتره پس بهتره قالیباف کنار بره که آرا بیشتر به سبد جلیلی اضافه بشه
پس نابودی انقلاب حتما درسته!#اصلح فقط #جلیلیدر ضمن یه سر به نظرسنجی همین ویراستی بزنید.من به هیچ وجه به قالیباف رای نمیدم. چون خسارت او؛ اعتماد و انقلاب رو نابود میکنه. در حالیکه خسارت پزشکیان غربگرایی رو