دنیای اقتصاد تو سه ماه واسه صفحه اولش حداقل از فولاد مبارکه ساپاهان بالای ۳۵ میلیارد تومان پول گرفته.اینها حروم لقمه تر از این حرف هاناین بیپدر و مادر ها بیان اقتدار کشور رو جار بزنن!اینها فقط بلدن بین مردم خودتحقیری رو رواج بدن#تمام
@edvardo_anili22 June 2023Replying toدنیای اقتصاد تو سه ماه واسه صفحه اولش حداقل از فولاد مبارکه ساپاهان بالای ۳۵ میلیارد تومان پول گرفته.اینها حروم لقمه تر از این حرف هاناین بیپدر و مادر ها بیان اقتدار کشور رو جار بزنن!اینها فقط بلدن بین مردم خودتحقیری رو رواج بدن#تمام