post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌صفورا شیربیگی‌
@safourashirbeigi25 March 2023
Replying to
وصیت نامه شهدا رو بخونی فکر کنم نظرت عوض بشه 🤔
Profile picture of ‌قاتل پهلوی‌
@Rayoo26 March 2023
Replying to
کدوم وصیت
Profile picture of ‌صفورا شیربیگی‌
@safourashirbeigi26 March 2023
Replying to
😐 وصیت نامه شهدا! از شهدای به نام تا بی نام و نشون! وجه مشترکشون ٢ تا درخواسته١پشتیبان رهبری باشید ٢حجابت رو رعایت کنید (خواهران)
Profile picture of ‌قاتل پهلوی‌
@Rayoo26 March 2023
Replying to
ده‌نمکی گفته ما این وصیت‌نامه‌ها رو به‌اسم شهدت می‌نوشتیم
بله پدر منم می‌گفت کسی که دستی به قلم داشته برای بقیه هم دست می نوشته
19:25 - 28 March 2023

10 Views