♻️ #پیروان_قالیباف به تقلا افتادهاند که بگویند رهبری با #تفاهم مخالف بوده نه با اصل #مذاکره. و بدین وسیله از #قالیباف در ماجرای تفاهمی که خلاف نظر رهبری است، دفاع کنند. اولا ای کاش این تلاش را برای پیگیری تحقق شروط رهبری داشتید.ثانیا ...
iri@Amortezaa16h♻️ #پیروان_قالیباف به تقلا افتادهاند که بگویند رهبری با #تفاهم مخالف بوده نه با اصل #مذاکره. و بدین وسیله از #قالیباف در ماجرای تفاهمی که خلاف نظر رهبری است، دفاع کنند. اولا ای کاش این تلاش را برای پیگیری تحقق شروط رهبری داشتید.ثانیا ...
@Amortezaa22hبعد از تحلیلهای سادهانگارانه که میگفتند رهبری اجازه نمیدهد توافق به ضرر کشور امضا شود، با پیام رهبری مشخص شد #شعام و مذاکرهکنندگان میتوانند با اصرار،خلاف نظر رهبری عمل کنندبا این حساب در پیام آقا در مورد آتشبس، آنجا که گفتند «اگر بر فرض» منظورشان این بوده خودشان مخالفند!العاقل یکفیه الاشارهبرای رسیدن به «ایران قوی» استمرار حضور مردم عزیزمان همانند چهل روزی که پشت سر گذاشتند ضرور است.نباید با اعلام بناء بر مذاکرات با دشمن، تصور شود که حضور در خیابانها لازم نیست.اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد، وظیفه آحاد مردمی که امکان حضور در میادین و محلات و مساجد را …Show more
@Amortezaa23hپزشکیان : ما پول دادیم که رزمندگان جنگیدند.✍ یعنی میخواسته در شرایط جنگ موجودیتی، بودجه نیروهای مسلح رو قطع کنه که حالا بابت اختصاص بودجه مصوب منت میگذاره؟!4 MB
در ادامه زاکانی میگوید بعد از ۲۵ بار مکاتبه بین رهبری و تیم مذاکرهکننده، ایشان گفتند اگر ۳/۴ شعام با متن تفاهم موافق است، من قبول میکنم (یعنی قانع نشدم ولی اگر اکثریت شعام موافقند، قبول میکنم) این جریان فقط قسمت مکاتبات را منتشر میکند تا بگوید رهبری حتی جزئیات را قبول کرده!#مذاکرهاز تفکری که سخنان رهبری را گزینشی پخش میکند، چیز عجیبی نیست سخنان #زاکانی را هم گزینشی پخش کند.زاکانی در سخنانش صریح میگوید هم اینکه بگوییم این #توافق خواست رهبری است جفا در حق ایشان است و هم اینکه بگوییم به ایشان تحمیل شده. اما این تفکر قسمت اول را حذف میکند.#قبیلهگرایی#وفاق7 MB
از تفکری که سخنان رهبری را گزینشی پخش میکند، چیز عجیبی نیست سخنان #زاکانی را هم گزینشی پخش کند.زاکانی در سخنانش صریح میگوید هم اینکه بگوییم این #توافق خواست رهبری است جفا در حق ایشان است و هم اینکه بگوییم به ایشان تحمیل شده. اما این تفکر قسمت اول را حذف میکند.#قبیلهگرایی#وفاق7 MB
روزگاری مهمترین منصوب آقا و فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح (سرلشکر فیروزآبادی) طی نامهای انعقاد #توافق برجام را تبریک گفت و آقا مجبور شدند در سخنرانی علنی واکنش نشان دهند و بگویند تبریک گفتن ندارد و گرفتاری تازه بعد از آن است.تبریکهای این روزها را هم در آن کانتکست و زمینه ببینید!8 MB
#یادآوریتمجیدهای شهید #حسن_نصرالله در مورد #برجام.حزبالله همواره در دوره دولتهای غربزده و در مواجهه با افراد متمایل به مذاکره در ایران سعی کرده موضع مخالف نگیرد.#قالیباف #شیخ_نعیم_قاسم3 MB
بیانیه شعام رو آدم میخونه یاد این جمله آقا در پاسخ نامه #روحانی در مورد #برجام میافته :« دستیابی به #آنچه_مرقوم_داشتهاید در خور تقدیر و تشکر از هیئت مذاکرات هستهئی و دیگر دستاندرکاران است. »
حالا که در #توافق آقایان با #ترامپ قاتل قرار شده جنگ در تمام جبههها پایان یابد، پیشنهاد میکنم آقایان ترامپ را برای #جایزه_صلح ۲۰۲۶ معرفی کنند. به هرحال جنگ در تمام جبههها را پایان بخشیده!#یا_لثارات_الخامنهای#خونخواهی_امام_شهید
رهبر شهیدم شرمندهایم. کار بیشتری از ما برنمیآمد.کودکان #میناب، قهرمانان #ناوشکن_دنا، مردم #لامرد از روی شما هم شرم داریم.#توافق شد؛ در روز تولد #ترامپ؛ بدون حتی صحبتی از محکومیت تجاوز امریکا به ایران و به شهادت رساندن شما.مبارکشان باشد. خون شما و آه دل ما به چوب خدا تبدیل خواهد شد ... .
۱۲ خرداد جناب #قالیباف گفته بود اگر حملات ادامه پیدا کند گفتگوها را متوقف میکنیمالان میگوید اگر (!) اراده انجام تعهدات را ندارید، ادامه مسیر ممکن نیست!!آزموده را آزمودن خطاست#نمیپذیریم
@Amortezaa14 June 2026
@Amortezaa14 June 2026این #اختلال_بانکی پیش آمده عجیب و مشکوک است. حتی در اوج جنگ اختلالی در این حد رخ نداده بود.میتواند ابزار فشار به کشور برای پذیرش توافق باشد. عوامل #کودتا_دی بیکار ننشستهاند.#نمیپذیریم
@Amortezaa14 June 2026مردم عزیزلطفا ساکت ننشینید!لطفا حتی ساکن نایستید!با اطلاع و صراحت کامل عرض میکنم، همان عده قلیل که روز ششم جنگ از دشمنان ایران پوزش طلبیدند و .. ، اکنون با اصرار و فشار درحال تحمیل ننگی مانند برجام و فاجعه ای شبیه #کاپیتولاسیون به جمهوری اسلامی ایران هستند و میخواهند رهبر عزیز ما و ملت برانگیخت…Show more