«اینا نوکر میخوان. سرسپرده میخوان. توسری خور میخوان. بعضیا هستن میگن حالا یه ذره مثلاً کنار بیایم شاید دشمنیشون کم بشه.نه! حتیٰ با اونایی که اعتماد کردن، تا امید بستن، به سراغ رفتن برای کمک گرفتن به اونام رحم نکردند.»علی زمانت رو خانهنشین نکن و تنها نذار